دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری از طراحی کارویژه‌ و نقش‌های متنوع تبلیغی در عرصه بین‌الملل خبر داد.

حجت الاسلام حسینی کوهساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، تقویت زبان و ارتقای مهارت‌های کنشگری بین‌المللی را از مهمترین وظایف مبلغین زباندان دانست و اظهار داشت: آشنایی با دانش‌های روز، شبهات، دغدغه‌های بین المللی به شکل گروهی، انسجام و اتحاد جدی در عرصه جهانی از دیگر وظایف مبلغین زباندان می‌باشد.

مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه کشور، بر لزوم محیط شناسی، نیازشناسی و مخاطب شناسی مبلغین زباندان تأکید کرد و گفت: مبلغین زباندان باید بتوانند معارف ناب اسلامی را به مخاطبین خود در عرصه بین الملل انتقال دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با اشاره به طراحی کارویژه‌ و نقش‌های متنوع تبلیغی در عرصه بین‌الملل، اظهار کرد: برخی از این ظرفیت‌ها مربوط به حضور فیزیکی و چهره‌به‌چهره در عرصه بین‌الملل، حضور در مراکز آکادمیک و علمی دنیا در قالب مدرس و اساتید دوره‌های کوتاه مدت، بلند مدت، رسانه‌های بین المللی، شبکه‌های ماهواره‌ای، تلویزیونی، اینترنتی، فضای مجازی و حضور در مراکز مدرسه‌ای و آموزش وپرورش (معلم مبلغ بین المللی) و ارتباط با گردشگران بین المللی می‌باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود ۱۷ مدل مواجهه تبلیغی در سطح بین‌الملل، مبلغین زباندان اگر با انواع مختلف نقش‌آفرینی‌ها آشنا شوند می‌توانند متناسب با توانمندی‌ها به یکی از این عرصه‌ها خودشان را وصل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری یادآور شد: مبلغین زباندان علاقه‌مند به فعالیت‌های تبلیغی در عرصه بین الملل می‌توانند با مراجعه به سامانه پیشخوان، ظرفیت‌های بین‌المللی خودشان را تکمیل و براساس اطلاعات طبقه‌بندی شده و نوع توانمندی که در عرصه بین الملل دارند با شرکت در دوره‌های مهارتی ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha