پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شورا

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه جوانی جمعیت از مولفه‌های اقتدار کشور محسوب می‌شود، گفت: همه فعالان دین و فرهنگ باید برنامه‌های تبلیغی و توجیهی برای آحاد جامعه در خصوص ازدیاد جمعیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی‌نیا مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر امروز در جلسه شورای اداری این مدرسه که با هدف بحث و تبادل نظر تبلیغی در راستای ازدیاد جمعیت برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزویان باید در راستای تبلیغ و تبیین رشد جمعیت در جامعه، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، اظهار داشت: امید می‌رود اساتید در کلاس‌های درس با تشکیل حلقه‌های معرفتی و بصیرتی مربوط به خانواده و جوانی جمعیت، تدریس خود را آغاز کنند و در این راستا نیز برای تحقق این مهم در جامعه همت جهادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت از مولفه‌های اقتدار کشور محسوب می‌شود، گفت: همه فعالان دین و فرهنگ باید برنامه‌های تبلیغی و توجیهی برای آحاد جامعه در خصوص ازدیاد جمعیت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان، با بیان اینکه شکوه مادری باید برای طلاب مدارس علمیه و بانوان جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: برای تحقق رشد جمعیت باید خواهران طلبه و مبلغه در جامعه و بین بانوان به تبلیغ مستمر بپردازند.

فلاحی‌نیا بر لزوم توجه اساتید و کادر مدارس علمیه نسبت به موضوع افزایش نرخ جمعیت در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: خواهران طلبه و مبلغه باید برای تبلیغ فرزند آوری و ازدیاد نسل در جامعه برنامه‌های تبلیغی نو و خلاقانه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha