پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
ولادت حضرت معصومه(س)

حوزه/  میثم غفوری دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدوی با بیان نام این مراسم تصریح کرد: مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) با نام رویداد مردمی مهر باران  به همت ستاد اجتماعات مردمی مهدوی و گروه های مردمی و با حمایت های آستان مقدس فاطمی و با همکاری سازمان اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، میثم غفوری دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدویت پیرامون برنامه این ستاد در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) بیان داشت: ستاد اجتماعات مردمی مهدوی به یاری خداوند متعال و با توجه به تجربه برگزاری جشن‌هایی که در میلاد ائمه اطهار(ع) و همچنین مراسم بزرگ نیمه‌شعبان داشته است، به الگویی واحد و منسجم در این زمینه رسیده است.

وی با بیان اینکه در جشن ولادت حضرت معصومه(س) از مراسمات برگزار شده پیشین الگوگیری شده است، تصریح کرد: در مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) با توجه به تجربه ای که در برگزاری مراسم بزرگ نیمه شعبان به دست آمد، به همت گروههای مردمی، برای اولین بار ۴۰ غرفه خدمات فرهنگی با موضوعاتی مثل حجاب و عفاف ، کودک و فرزند و... و غرفه های پذیرایی از زائران در صحن بزرگ امام خمینی(ره) و حد فاصل مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجد نو برگزار شد.

غفوری اجرای سرود، برنامه‌های مفرح و دیگر فعالیت‌های هنری را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد اجتماعات مردمی مهدوی برای سالروز ولادت حضرت معصومه(س) نام برد و در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری غرفه‌های دخترانه از برنامه‌های ویژه‌ای است که جهت ارائه خدمت بانوان دایر شده است.

وی اضافه کرد: این مراسم و بر پایی غرفه‌ها از شب میلاد کریمه اهل بیت(ع) آغاز به کار کرد و فعالیت آنها به مدت سه روز تا روز دوشنبه یکم خرداد ماه ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha