دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: آزادسازی خرمشهر در اصل توفیق و پیروزی بزرگی برای همه ملت ایران بود، زیرا خوشبین ترین کارشناسان سیاسی و نظامی آن زمان هم فکر نمی کردند که خرمشهر توسط جوانان و رزمندگان با این سرعت از دست دشمن آزاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بیجار اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخستین پیروزی، با عناد و دشمنی ابرقدرت های جهانی و استعمارگران روبرو شد. این دشمنی ها در قالب جنگ ها و تقابل های مختلفی شکل گرفته است و امروز در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمن هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: دشمن در جنگ ترکیبی که متشکل از تهاجم فرهنگی، تحریم های سیاسی و اقتصادی و... است، تلاش دارد انقلاب و نظام را از آرمان هایش دور کند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر ماه‌ها در دست اشغالگران رژیم بعث عراقی بود، ولی رزمندگان اسلام با استعانت از پروردگار و تبعیت از تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) توانستند با دستان خالی در مقابل ارتش سر تا پا مسلح رژیم صدام بعثی قرار بگیرند و خرمشهر را از چنگال دژخیمان نجات دهند.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر در اصل توفیق و پیروزی بزرگی برای همه ملت ایران بود، زیرا خوشبین ترین کارشناسان سیاسی و نظامی آن زمان هم فکر نمی کردند که خرمشهر توسط جوانان و رزمندگان با این سرعت از دست دشمن آزاد شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام را باید یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در تقویم انقلاب دانست و تاریخ این سلحشوری ها برای همیشه در اذهان همه ملت ایران باقی می ماند و نسل های جوان با رشادت های رزمندگان رشید اسلام به خوبی آشنایی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha