دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برپایی نمایشگاه عکس شهدای سوم خرداد در مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز
حوزه/ مراسم خاطره گویی دفاع مقدس همراه با برپایی نمایشگاه عکس شهدای سوم خرداد در مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز برگزار شد.

حوزه/ مراسم خاطره گویی دفاع مقدس همراه با برپایی نمایشگاه عکس شهدای سوم خرداد در مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز به مناسبت سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و انتقال خاطرات و تجربیات آن دوران به نسل سوم انقلاب اقدام به برگزاری مراسم خاطره گویی و برپایی نمایشگاه عکس شهدای سوم خرداد کرد.

در این مراسم خانم فرهنگ پور مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز گفت: دشمنان تلاش کردند از رسیدن صدای جمهوری اسلامی به گوش مظلومان جلوگیری کنند، اما موفقیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس این حقیقت را برای جهانیان اثبات کرد که صدای حق جمهوری اسلامی به جهانیان منتقل شده است و ملت ایران نه تنها شکست ناپذیر بوده بلکه الهام بخش جهانیان است.

وی بیان کرد: ثبات و امنیت امروز کشور حاصل زحمات همه ی از جان گذشتگان و شیر مردان و شیر زنان ایرانی است که با صبر و حوصله و مقاومت و از جان گذشتگی در برابر دشمن ایستادند، مردمی که با همه فشارها و عدم سابقه آموزش های نظامی به یکباره مجبور به مقاومت و دفاع از کشور عزیزمان گردیدند، موضوعی که بیان خاطرات آن بسیار آموزنده و مغتنم است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز اظهار کرد: بعد از گذشت چهل سال از سالگرد دفاع مقدس باید به بزرگترین درس آن دوران یعنی اتحاد و همدلی مردم که رمز موفقیت و استقلال و تحقق اهداف آرمانی هر کشوری است توجه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha