شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ زهیر الجعید

حوزه/ شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده کل جبهه عمل اسلامی در لبنان، از شیخ جواد الخالصی، استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده کل جبهه عمل اسلامی در لبنان و شیخ شریف توتیو دبیر این جبهه، از شیخ جواد الخالصی که مسئولیت مدرسه وحدتگرای الخالصیه عراق را برعهده دارد، استقبال کردند.

در بیانیه این جبهه آمده است:در این دیدار پیرامون افق و امور عمومی اسلامی به ویژه با توجه به موضوع وحدت اسلامی و لزوم کار و همکاری در جهت فعال سازی آن در جهت خدمت به مسائل امت و موضوع فلسطین و لزوم حمایت از مردم مقاوم فلسطین به هر وسیله ممکن مورد بحث و گفتگو شد.

شیخ الجعید پس از این دیدار گفت: امروز در مرکز جبهه عمل اسلامی مفتخر به استقبال از برادر عزیز شیخ جواد الخالصی شدیم که متعلق به یک خانواده و یک مدرسه عالی وحدتگرا است. زمانی که این جبهه با مرحوم فتحی یکان را تأسیس کردیم، در رویکرد و فکر، یک خط وحدت را در پیش گرفتیم و در مکتب وحدت با هم بودیم. از ابتدای تأسیس و حتی قبل از تأسیس جبهه در تجمع علمای مسلمان و مدرسه خالصیه، ما با هم ملاقات می کنیم.

وی افزود: ما همیشه بر همکاری مشترک، وحدت هدف و بینش تاکید داریم که این امت، یک امت واحده است، فرقی بین سنی و شیعه نیست، همه ما خدا را می پرستیم و همه پیرو پیامبر اسلام (ص) هستیم.

عضو جبهه عمل اسلامی اشاره کرد: روزی که دیدار و وحدت بین گروهی و گروهی دیگر انجام می گیرد، بیانگر موضع واقعی در قبال تجاوزات صهیونیستی به مقدسات و اشغال فلسطین است و هرکس در کنار مظلوم بایستد ما در کنار او هستیم، بنابراین ما و مدرسه خالصی در حمایت از مردم فلسطین گرد هم می آییم و در کنار آنها می ایستیم و دغدغه و آرمان آنها را به عهده می گیریم.

شیخ الجعید بیان داشت: ما همه امت را به اتحاد و حمایت از مردم فلسطین و آزادی فلسطین، سرزمین غصب شده توسط دشمنان همه بشریت که مسجد الاقصی و کلیسای قیامت را اشغال کرده و آنها را آلوده کرده اند، دعوت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha