شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سعیدی، نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب

نماینده طلاب سبزوار گفت: اندیشمندان جهان باید در کنفرانس های جهانی، کتاب قطور امام راحل عزیز ما را بخوانند و به آن اندیشیده و بدانند که نجات بشریت تحت آرمان هایی است که برگرفته از قرآن و عترت معصومین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی طی گفت و گویی به جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بهترین فرصت برای بیان شخصیت ایشان در ابعاد علمی، سیاسی و اخلاقی است.

وی اظهار داشت: معتقدم امام ذخیره ای از سوی خدای بزرگ برای روزگار ما در عصر غیبت بود تا زمینه سازی ظهور بر اساس آیات و روایات توسط مجتهدی جامع و فقیهی عامل همانند آن پیر حقیقت بین تحقق یابد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: امام راحل وجود خود را به معنای واقعی، وقف دین خدا کرد و در این راه مرارت ها، تبعیدها، هجرت ها و تهدیدها و حتی زندان و بازداشت را به جان خرید و لحظه ای از اهداف و آرمان هایش کوتاه نیامد.

نماینده طلاب و فضلای سبزوار خاطرنشان ساخت: امام خمینی (ره) یک رجل الهی و حکیم دوراندیش و خیرخواه برای ملت آزاده ایران بود و البته هرگز نباید شهادت حاج آقا مصطفی و تبعید امام راحل را در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی تأثیر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در تبیین شخصیت امام راحل، بیان داشت: تمام زوایای زندگی امام خمینی (ره) دارای نکاتی سرنوشت ساز برای امت بهم پیوند خورده اسلام است.

وی ادامه داد: نفس پاک امام راحل، دین و سیاست را چراغ روشنگر در مسیر بالندگی ما قرار داد؛ لذا اندیشمندان جهان باید در کنفرانس های جهانی، کتاب قطور امام راحل عزیز ما را بخوانند و به آن اندیشیده و بدانند که نجات بشریت تحت آرمان هایی است که برگرفته از قرآن و عترت معصومین است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: این اسلام ناب است که کرامت انسانی را احیا نموده و ما را بر فطرت هایمان استوار می سازد.

نماینده طلاب و فضلای سبزوار در پایان با بیان این مطلب که بزرگترین درس امام خمینی (ره)، بندگی خداست، ابراز داشت: حال در این موقعیت کنونی، سجده شاکرانه بر زمین می نهیم و بر وجود شاگرد احیاگر مکتب امام خمینی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مباهات و افتخار می نماییم و اعلام می نماییم که امروز راه و کلام امام راحل، منحصر در مقام معظم رهبریست و بر این اساس، تبعیت و پیروی ایشان بر آحاد مردم شریف یک تکلیف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha