شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش « جهاد تبیین » ویژه روحانیون که به مناسبت سی و چهارمین فرا رسیدن سالگرد، ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، در کرمانشاه

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا، گفت: نقش حضرت امام(ره) در پیوند تاریخ عصر حاضر به تاریخ انبیاء(علیهم السلام) به ویژه گفتمان نبوی(ص) و علوی(ع) جای تحقیق و پژوهش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در همایش «جهاد تبیین» ویژه روحانیون کرمانشاه که به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امام راحل در هدایت و ساماندهی اردوگاه توحیدی در تاریخ اثر گذار بود.

وی با بیان اینکه رسالت ما نسبت به گذشته و آینده تاریخ چیست و باید دانست که ما منقطع از آن نیستیم، ادامه داد: نقش حضرت امام(ره) در پیوند تاریخ عصر حاضر به تاریخ انبیاء(علیهم السلام) به ویژه گفتمان نبوی(ص) و علوی(ع) جای تحقیق و پژوهش دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: نقش ملت و روحانیت نسبت به آینده تاریخ و زمینه سازی برای ظهور آخرین ذخیره الهی رسالت عظیمی است که تعیین کننده آینده دنیا است و با وجود دو جریان حق و باطل، موضع ما نسبت به این دو جریان چیست و نقشمان در جبهه حق و تقویت آن چه اثراتی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تمسک به آیه ۷۳ سوره انبیاء(ع) «وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَیْنَا إِلَیْهِمْ فِعْلَ الْخَیْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِیتَاءَ الزَّکَاةِ ۖ وَکَانُوا لَنَا عَابِدِینَ / و آنان را پیشوایانی قرار دادیم که به فرمان ما، (مردم را) هدایت می‌کردند؛ و انجام کارهای نیک و برپاداشتن نماز و ادای زکات را به آنها وحی کردیم؛ و تنها ما را عبادت می‌کردند.» ادامه داد: جبهه حق و باطل دو امام دارد؛ امام نور و امام نار؛ این دو امام و جریان در بستر تاریخ در مقابل هم قرار دارند.

به گفته رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا، حزب الله مصداق جبهه حق هستند که بر محور امام نور حرکت کرده اند و مردمی که بر محور امام نار بوده، حزب الشیطان می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: انسان یا در جبهه حق است یا باطل، یا با امام نور یا به امام نار وابسته است. با این توصیف قرآن، سرنوشت مسجد، روحانی، هیئت مذهبی، امام جماعت و حزب انقلابی مشخص می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha