یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت ارتحال امام

حوزه / سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان طی پیامی سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد ماه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، راضیه سلطان عباسی ندوشن سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پیامی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شخصیت عظیم رهبر کبیر و امام عزیز ما، حقاً و انصافاً پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین، با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نبود، او ودیعه خدا در دست ما، حجت خدا بر ما و نشانه عظمت الهی بود. شخصیتی آن چنان بزرگ بود که در میان بزرگان و رهبران جهان و تاریخ، به جز انبیا و اولیای معصومین(ع)، به دشواری می‌توان کسی را با این ابعاد و این خصوصیات تصور کرد. همانطور که مقام عظمای ولایت در مورد ایشان فرمودند: «خصوصیات امام(ره)، استثنایی، ممتاز و بی‌نظیر است و هرچه در ابعاد شخصیت ایشان تأمل کنیم، این استثنا و امتیاز را بهتر و بیشتر می‌یابیم.»

روح انقلاب، نظام فکری و اصل پایبندی به اسلام بود، حضرت امام رضوان الله علیه یک فکر روشن و فرا زمانی داشتند، به گونه‌ای که هر کس به این اصل پایبند باشد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد بود و چون یکی از پایه‌های نظام اسلامی حرکت و قیام خونین امام حسین (ع) است که مهمترین حرکت سیاسی و اجتماعی ایشان‌ ‌بلکه مهمترین حرکت اصلاحی تاریخ اسلام محسوب می‌شود، انقلاب اسلامی بدون تردید از آن حادثه که خاطره‌انگیزترین حادثه تاریخ است و تأثیرات این واقعه در طول تاریخ و تجلیلی که از آن صورت گرفته و می‌گیرد، کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر است، الگو گرفت، لذا می‌توان حرکت امام خمینی رضوان الله علیه را در امتداد این حرکت، در ظلم ستیزی دانست.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نقطه عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد و این نهضت به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و حمایت مردم تا قیام حضرت عصر(عج) ادامه دارد.

اینجانب سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت شهدای ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم پاسدار آرمان‌های والای امام راحل(ره) و خون پاک شهدای والامقام باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha