یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی، در جلسه با مدیریت حوزه علمیه، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، جمعی از مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی گفت: تربیت مبلغ فرق و مذاهب از دیگر برنامه های حمایتی دفتر تبلیغات اسلامی، در کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی و هیئت همراه امروز صبح با حضور در دفتر امام جمعه کرمانشاه، در جلسه ای با مدیریت حوزه علمیه، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی و جمعی از مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه، گفت: حمایت همه جانبه از رشد مبلغین در کرمانشاه را در دستور کار داریم.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به مأموریت و اهمیت حمایت از برنامه های آموزشی ، تهذیبی ، پژوهشی و تبلیغی حوزه علمیه استان کرمانشاه، برنامه های متنوعی در این بخشها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی اظهار کرد: از پایان نامه های مراکز تخصصی کلام و تفسیر سطح سه، دوره طرح آموزش، ارتقا و توانمند سازی مبلغین، تربیت مبلغ تخصصی برای مراکز دانشگاهی و کمک جهت تربیت مربی کودک و نوجوان حمایت خواهیم کرد.

مسئول قطب تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی، یاد آور شد: با توجه به مشترک بودن منطقه از نظر فرق و مذاهب تربیت مبلغ فرق و مذاهب از دیگر برنامه های حمایتی دفتر تبلیغات خواهد بود.

تربیت مبّلغ فرق و مذاهب از برنامه های دفتر تبلیغات است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha