پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در منزل یک شهید و دو جانباز در تبریز، سلام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را به آنان و خانواده‌هایشان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از طرف حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به منزل جانباز سرافراز ۷۰ درصد خسرو سلیمی نیا رفت و سلام رئیس‌جمهور را به او و خانواده اش ابلاغ کرد.

حجت‌الاسلام صالحی در این دیدار گفت: از خدا می‌خواهیم به ما توفیق بدهد تا مسیر شهدا و ایثارگران عزیز را ادامه دهیم.

وی با تمجید از استقامت جانبازان سرافراز به ویژه جانبازان بصیر و صبوری خانواده های ایشان، تحمل جانبازان بر وضعیت دشوار جسمی و خانواده هایشان بر رنج و مرارت خدمت به به آنان را غرورآفرین توصیف کرد و خطاب به جانباز سلیمی نیا، بیان کرد: شما به رغم از دست دادن دو چشم، نماد بصیرت ملت و کشورمان هستید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پس از مطلع شدن از انجام حرفه‌ای ورزش‌های دو و میدانی، کوهنوردی و دوچرخه سواری و همچنین افتخارآفرینی‌های ورزشی جانباز سلیمی نیا در میادین ملی و بین المللی، نشاط روحی این ایثارگرِ ورزشکار را ستودنی دانست و برای او که ریاست هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی را نیز بر عهده دارد، آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید «اسمعیل باحجب جعفریان» با پدر و برادر این شهید والامقام دیدار و سلام رئیس جمهور را به آنان ابلاغ کرد.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار از حاج «حسن باحجب جعفریان» پدر شهید اسمعیل باحجب جعفریان درخواست کرد برای توفیق او و همۀ کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دعا کند و گفت: رئیس جمهور همیشه تأکید دارند برای اینکه دولت بتواند گره‌ها و مشکلات کشور را باز و خدمات مطلوبی ارائه کند، باید دعاهای خیرِ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران معزّز بدرقۀ راه دولتمردان باشد.

وی خطاب به پدر شهید باحجب، ادامه داد: شما پیش خداوند متعال عزیز هستید و نزد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آبرو دارید و لذا دعاهایتان مستجاب خواهد شد، همین است که تقاضا داریم ما را در مسیر سخت خدمتگزاری به مردم دعا کنید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین با جویا شدنِ احوال سایر اعضای خانوادۀ باحجب، شادی روح مادر این شهید و علوّ درجات او را از درگاه خدا مسالت کرد.

وی در سومین دیدار خود با اعضای جامعۀ ایثارگری تبریز به منزل جانباز سرافراز ۶۵ درصد «نقی رمیتی» رفت و ضمن دیدار با او و خانواده‌اش سلام ههایگرم رئیس‌جمهور را ابلاغ کرد.

حجت الاسلام صالحی پس از شنیدن گلایه این جانباز سرافراز از وضع آشفتۀ نان و نانوایی های تبریز، ابراز نگرانیِ توأم با دلسوزی او از سوء استفاده ضدّ انقلاب و دشمنان از این آسیب را به حق دانست و ضمن ارائۀ توضیحاتی دربارۀ چرائی پدید آمدن شرایط فعلی، در همین زمینه با فرماندار تبریز تماس تلفنی برقرار کرد و خواستار دریافت گزارشی جامع جهت اتخاذ تصمیم در مرکز بابت برون رفت از وضعیت کنونی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha