سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: باید بسترهای لازم ازدواج جوانان را به معنای واقعی و عملی مهیا کنیم که یکی از این بسترها همین تسهیلات ازدواج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: باید بسترهای لازم ازدواج جوانان را به معنای واقعی و عملی مهیا کنیم که یکی از این بسترها همین تسهیلات ازدواج است که بسیاری از جوانان در انتظار آن می باشند.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: خوشبختانه کشور ایران سرشار از نخبگان و جوانان تحصیل کرده است لذا برای ساماندهی و استفاده از این همه استعداد نیازمند برنامه ریزی دقیق تر و درست تر دولت ها هستیم.

نماینده مردم سنندج کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت امنیت در حوزه عمومی، اقتصادی و معیشتی بیان کرد: امنیت در حوزه های مختلف زندگی ما یک ضرورت و نیاز حیاتی است که دولت باید آن را مهیا کند.

این عالم اهل سنت افزود: متأسفانه امروز بسیاری از مردم کشور و کردستان برای تامین نیازهای اولیه خود با مشکل روبرو هستند بنابراین از دولت انتظار داریم که برای رفع مشکلات بیشتر کار کند.

امام جمعه سنندج گفت: یکی دیگر از معضلات امروز ما که باعث شده آمار ازدواج به نوعی کاهش داشته باشد، مسئله مسکن است لذا تا زمانی که مشکل مسکن برطرف نشود نمی توان به عادی شدن آمار ازدواج در کشور امیدوار بود.

ماموستا رستمی در ادامه اظهار کرد: طلاب و روحانیون همانند مردم دارای مشکلات معیشتی و مسکن هستند و انتظار داریم دولت مشکلات این قشر را نیز برطرف نماید .

وی در ادامه به مشکلات مسجد جامع سنندج نیز اشاره داشت و خواستار توجه بیشتر استاندار و مسئولان استانی به رفع مشکلات این مکان مذهبی شد.

ماموستا رستمی در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می خواهیم که سایه امنیت در کشور همچنان استمرار داشته باشد و شاهد برادری و انسجام بیشتر میان مسلمین در جهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha