دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به خدمات بارز جهاد سازندگی در عمران و آبادی و محرومیت زدایی از روستاها و همچنین به نقش بی بدیل جهاد سازندگی در پشتیبانی جنگ اشاره کرد و گفت: وظایف جهاد کشاورزی در امنیت غذایی در استمرار همان راه جهت لبیک گویی به مطالبات ولی فقیه زمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی از گسترده‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور با وظایف متناوب و با هدف امنیت غذایی است که عمده‌ترین ریشه تشکیل آن به امر معمار کبیر انقلاب امام راحل(ره) در اوایل پیروزی انقلاب باز می‌گردد.

حجت الاسلام نجفی، به خدمات بارز جهاد سازندگی در عمران و آبادی و محرومیت زدایی از روستاها و همچنین به نقش بی بدیل جهاد سازندگی در پشتیبانی جنگ اشاره کرد و گفت: وظایف جهاد کشاورزی در امنیت غذایی در استمرار همان راه جهت لبیک گویی به مطالبات ولی فقیه زمان است.

وی در خصوص شاخص‌های موفقیت جهادگران در نهاد جهاد سازندگی، اظهار کرد: نخستین شاخص در موفقیت این نهاد، داشتن روحیه ولایت مداری در بین جهادگران بود تا جایی که امام خمینی(ره) در یکی از پیام‌هایشان به جهادگران با عبارت " فرزندان عزیز جهادی من" تعبیر می‌کنند که این عبارت عمق رابطه بین جهادگران و حضرت امام(ره) را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام نجفی اظهار کرد: دومین شاخص هم داشتن روحیه اخلاص و معنویت در بین نیروهای جهاد بود که با عشق و اخلاص، کارها را شبانه روزی انجام می‌دادند و مدیران مجموعه جهاد در اکثر کارها خودشان پیشقدم بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: سومین شاخص نیز استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی بود، جهادی‌ها بین مردم بودند و مردم هم جهاد را با عمق وجود قبول داشتند و این باعث پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه سازندگی روستاها شد.

لازم بذکر است هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه الی ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز تشکیل جهاد سازندگی می‌باشد که در این هفته برنامه‌های متنوعی در کل استان به همین مناسبت انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha