سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام نیک نژاد

حوزه/ استاندار خوزستان در حکمی حجت الاسلام آرش نیک نژاد را به سمت «دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان خوزستان»، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حسینی محراب استاندار خوزستان طی حکمی حجت الاسلام آرش نیک نژاد از روحانیون هنرمند استان خوزستان را به سمت «دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان خوزستان»، منصوب کرد و از کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی استان خوزستان خواست با وی کمال همکاری را داشته باشند.

متن حکم به شرح زیر است:

سلام علیکم

در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستورات شورای امنیت ملی کشور و نیز ستاد عفاف و حجاب کشور و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کلیه وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان خوزستان»، منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با عنایت به اهمیت و جایگاه و نقش سازنده این ستاد در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف آن در ارتقاء و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در سطح جامعه، ضمن هماهنگی با ستاد مرکزی در وزارت کشور نسبت به برنامه ریزی لازم با بهره‌گیری از شیوه‌های مناسب در جهت حفظ کرامت آحاد مردم استان خوزستان و پیگیری حقوق و مطالبات شهروندی جامعه هدف، ایفای نقش نمایید.

لذا کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در استان می‌بایست نهایت همکاری و تعامل را در این زمینه با جنابعالی معمول نمایند.

حسینی محراب

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha