شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله در تبریز

حوزه/ نمایشگاه "حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله" در آذربایجان شرقی و به میزبانی هلال احمر استان در محل مرکز آموزش به‌ورزی تبریز واقع در محله محروم منبع افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، رویداد میدانی با عنوان کامل "میز خدمت، رزمایش جهادی و نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله" صبح امروز پس از افتتاح در ۴۰ غرفه در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وحید سلیمی‌ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاح این نمایشگاه، بر ضرورت، اهمیت و اولویت عدالت اجتماعی در سیاستگذاری و برنامه ریزی‌های شهری، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، معیشتی و رفاهی تأکید کرد و اظهار داشت: عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند محلات شهری از رشد و پیشرفت و امکانات هماهنگ و یکسان برخوردار باشند.

سلیمی، سیاست‌های راهبردی ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور را در راستای تحقق عدالت اجتماعی و هدایت و توزیع امکانات، خدمات و تسهیلات در این محلات عنوان کرد، و افزود: جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهار دستگاه اصلی هستند که برنامه‌ها و سیاست‌های این ستاد را در سطح محلات جامعه هدف در سطح کشور اجرایی و از پشتیبانی سایر دستگاه‌های مرتبط نیز در این خصوص استفاده می‌کنند.

وی از محول شدن مسئولیت مستقیم ۲۴۷ محله کمتر برخوردار کشور به جمعیت هلال احمر در راستای هدف مهم محرومیت زدایی از این محلات خبر داد و اظهار کرد: این جمعیت با تأسیس و توسعه خانه‌های هلال در محلات و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی و محلی، برای اجرای طرح‌های داوطلبانه سلامت محور، معیشت محور، آموزشی و عام المنفعه تلاش می‌کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه آذربایجان شرقی اولین استان در سطح کشور است که اقدامات و خدمات چهار دستگاه متولی در محلات کمتر برخوردار را با برپایی نمایشگاهی، اطلاع رسانی می‌کند، گفت: متعاقب و مشابه این نمایشگاه به صورت منطقه‌ای در دیگر استان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha