دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

حوزه/ رئیس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: مراسم ویژه ای در مسجد ابوذر تهران و یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه و مزار شهدا در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا (س) در ایام این هفته از ششم تیر ماه تا دوازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، ظهر سه شنبه ۲۳ خرداد ماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار گردید.

در این جلسه برنامه های دستگاه‌ ها و مجموعه های تبلیغاتی و رسانه ای ویژه ایام این هفته از ششم تیر ماه تا دوازدهم تیرماه ارائه گردید.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، طی سخنانی اهمیت این ایام را مورد تأکید قرار داد و گفت: تبیین جنایات آمریکا در حق بشریت خاصه ملت ایران از ضرورت ها است.

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در یادمان سرچشمه تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حادثه سوءقصد به مقام معظم رهبری در ۶ تیر ماه و فاجعه دردناک هفتم تیرماه و شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ یار امام و امت را بیانگر عمق دشمنی نظام سلطه و منافقین با انقلاب اسلامی دانست و افزود: به همین مناسبت مراسم ویژه ای در مسجد ابوذر تهران و یادمان شهدای هفتم تیر در سرچشمه و مزار شهدا در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: تقارن روز هفتم تیرماه با روز عرفه یک فرصت استثنایی است که در تمامی برنامه های دعای عرفه به این مهم پرداخته شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران استفاده از فرصت و ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ ای را بسیار با اهمیت دانست و از تمامی دستگاه‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد با تولید محتوای مناسب جهت معرفی شهید مظلوم آیت الله بهشتی و تفکر ناب ایشان اقدام مناسب را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha