شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سفر معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به آذربایجان غربی + عکس

حوزه/ مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور با سفر به استان آذربایجان غربی از برخی مدارس علمیه استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی میرمطلبی، مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور ضمن سفر به استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی دیدار کرد.

 سفر مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به آذربایجان غربی + عکس

مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با سفر به دو شهرستان سلماس و خوی از نزدیک در جریان وضعیت موقوفات مدارس علمیه این دو شهرستان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور را همراهی می کرد.

 سفر مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به آذربایجان غربی + عکس

 سفر مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به آذربایجان غربی + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    بسمه تعالی با سلام بنده مدیر حوزه ی علمیه یکی از شهرستانها بودم که یک مسئول زمین حوزه را که وسط شهر قرار داشت و خیلی با ارزش بود در يد حوزه بود به عناوینی مورد معامله قرارداد تا به آرزویش حکومت ری برسد که بحمدالله نرسید ولی از موقوفات حوزه هیچ حرکتی دیده نشد عکس گرفتن و اخبار پوچ بیرون دادن که کاری نداره بنده حاضر به مناظره با هر کسی که خلاف این ادعا را بکند هستم من تنها اونها صد نفره بیان شماره همراهمو پیش خبر گزاری حوزه به امانت مینویسم اگر مردی پیدا شد پیگیری کند حاضر به همکاری هستم