یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی بابایی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز هیچ گناهی بالاتر از ناامید کردن مردم وجود ندارد، گفت: امروز همه مسئولان پای کار هستند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند که می‌توان به اقدام استانداری همدان در اختصاص ۱۴۰ هکتار از اراضی خود که متعلق به گردشگری بود برای ساخت مسکن، اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در شورای مسکن همدان، اظهار داشت: بر این باور هستیم که هر خانواده ایرانی باید یک واحد مسکونی داشته باشد و لذا مسئولان تا آخرین لحظه پیگیر تحقق این مسئله برای مردم هستند و در راستای آن تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز همدان، گفت: در این پروژه ۲ هزار هکتار به طرح جامع همدان الحاق شد و در ادامه نیز نیازمند الحاق ۲ هزار هکتار دیگر هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی کار ساده‌ای نیست و از آن باید به عنوان یک اقدام‌ ملی، راهبردی و حرکتی بزرگ برای رفع دغدغه مردم یاد کرد، یادآور شد: علاوه بر این پروژه، براساس تفاهمنامه‌ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده، ۱۵ هزار واحد مسکونی نیز برای افراد تحت حمایت در استان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای ایجاد ایمان و امید در جامعه، اظهار کرد: ما خود را مکلف به تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌دانیم و لذا اراده و تلاش بر این است که ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان ساخته شود و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه امروز هیچ گناهی بالاتر از ناامید کردن مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان پای کار هستند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند که می‌توان به اقدام استانداری همدان در اختصاص ۱۴۰ هکتار از اراضی خود که متعلق به گردشگری بود برای ساخت مسکن، اشاره کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرا زمان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    هیچ زمانی گناهی به پای کفر نمی رسد.
  • معکوس! IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    آدمی هر چه سنش بالاتر می رود بایستی معرفتش نسبت به آموزه های دینی بیشتر شود و التزامش فزون تر. چرا برخی زمانی زیبایی الهی در سیمایشان منعکس بود اما یواش یواش فاصله گرفتند؟ زیبایی محاسن مقطعی نیست، تا قیامت زینت مردان است.