شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه اهرم

حوزه/ امام جمعه اهرم در توصیه ای به والدین گفت: خانواده‌ها به پسران و دختران خود شیوه زندگی دینی و اسلامی بیاموزند که گرفتار زندان و طلاق و آسیب‌های بعدی آن نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده امام جمعه اهرم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: امام رضا علیه السلام می‌فرماید: کسی‌که دوست دارد خدا را در حالی ملاقات کند که دارای درجات رفیعی باشد و سیئات او تبدیل به حسنه شده باشد باید حضرت جواد علیه‌السلام را ولّی خود قرار دهد.

وی جوانان را به الگوگیری از امام جواد(ع) توصیه کرد و گفت: جوانان عزیز می توانند با انس گرفتن با امام جواد علیه السلام مشکلات مادی و معنوی خود را برطرف کنند و در این روزگار گرفتار دام های شیطان نشوند.

امام جمعه اهرم در ادامه سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) ابراز داشت: یکی از اثرات مهم ازدواج ایجاد علقه و مودت بین زن و شوهر است.

حجت الاسلام پهلوزاده با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی، طلاق را یکی از مسائل مهم جامعه برشمرد و گفت: متأسفانه بعضی از جوانان بیشتر زندگی خودشان را در راهروهای دادگاه‌ها به سر می‌برند و خوشبختی را در مهریه زیاد می‌بینند.

امام جمعه اهرم در توصیه ای به والدین گفت: خانواده‌ها به پسران و دختران خود شیوه زندگی دینی و اسلامی بیاموزند که گرفتار زندان و طلاق و آسیب‌های بعدی آن نشوند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: فساد اقتصادی و اخلاقی و سیاسی توده چرکین کشورها و نظام‌ها است و اگر در بدنه حکومت‌ها عارض شود زلزله ویرانگر و ضربه زننده به مشروعیت آنهاست.

حجت الاسلام پهلوزاده با اشاره به برخی بندهای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم در توصیه به عدالت و مبارزه با فساد می‌فرماید عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha