یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مردم از برخورد با تخلفات خوشحال و امیدوار به نظام می شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت شهرستان ورامین، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات و اصناف شهرستان ورامین که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای های امر به معروف و نهی از منکر ادارات و مجموعه های وابسته به آنها، شرکت های خصوصی و بانک ها باید فعال شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ادامه داد: امروز باید مطالبه گری ما از مدیران خصوصا از جایگاه بسیج جدی و دلسوزانه شود؛ برخورد با فساد در ادارات نیازمند عزم جدی می باشد. مردم از برخورد با تخلفات خوشحال و امیدوار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اصناف فراوان است و برای حل مشکلات، باید بسیج اصناف هوشمندانه و با نیت برخورد با تخلفات عمل کند.

حجت الاسلام محمودی افزود: بسیج اصناف نقش آفرین است و نیازمند جهت دهی با تشکیل تیم قوی برای جبران گذشته و ساختن آینده قوی است.

وی بیان کرد: اصناف متدین و با اخلاق در شهر کم نیستند و می توان با تشویق و برجسته کردن خصوصیت افراد متدین و با انصاف به دیگران راه صحیح را نشان داد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: هماهنگی اماکن نیروی انتظامی و بسیج اصناف برای حل مشکلات فرهنگی و اخلاقی می تواند از بروز ناهنجاری ها جلوگیری کند.

وی افزود: حضور ادارات و اصناف در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می تواند در تقویت اینگونه برنامه ها تاثیرگذار باشد و در مقوله مهم جهاد تبیین و اجرایی شدن موارد متعدد آن برای این قشر از جامعه با توجه به جامعه هدف فراوانشان یک ضرورت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha