شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در سفر به عراق با تولیت آستان قدس حسینی دیدار کرد و گفت: لازم است ظرفیت عظیم اعتاب برای ترویج معارف قرآنی و اهل بیت(ع) بسیج شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، ضمن تشرف به زیارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تولیت آستان قدس حسینی دیدار و نسبت به اهمیت همکاری و تعامل هرچه بیشتر میان اعتاب مقدسه ایران و عراق، برنامه‌ریزی طرح‌ها و اقدامات مشترک با هدف ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با توجه به ظرفیت عظیم معنوی آستان‌های مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) تأکید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین ضمن تقدیر از اقدامات آستان قدس حسینی در حوزه خدمت‌رسانی به زائران و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این عتبه مقدسه، به تبادل نظر پیرامون راه‌کارهای توسعه همکاری‌ها و هماهنگی‌های مستمر میان آستان‌های مقدس جهان اسلام پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبول عبادات، از توسعه همکاری‌های فی ما بین میان آستان قدس حسینی و رضوی استقبال و نسبت به اهمیت توسعه تعاملات اعتاب مقدسه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha