سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1093125
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
تصاویر/ برگزاری آزمون جامع مربیان طرح امین در آذربایجان شرقی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس شرایط شرکت طلاب در طرح ارتقائی مرداد ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام رحیم حسین پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز برگزاری امتحانات ارتقائی مرداد را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط در مدارس علمیه استان طلاب می‌توانند در طرح ارتقائی مردادماه ۱۴۰۲ حداکثر تا ۶۲۰ ساعت درس را مطابق ضوابط انتخاب و در امتحانات شرکت کنند.

وی در ادامه به شرایط حضور در طرح ارتقائی طلاب اشاره کرد و افزود: فعال بودن پرونده آموزشی، داشتن حداقل ۲۵۰ ساعت انتخاب درس در هر نیمسال سال تحصیلی جاری، قبولی در امتحانات تمامی دروس انتخابی (عناوین مصوب) تا پایان نوبت چهارم امتحانات و کسب معدل کل حداقل ۱۶ در دروس انتخابی (عناوین مصوب) نیمسال‌های اول و دوم سال جاری از جمله شرایط حضور طلاب در طرح ارتقایی است.

به گفته معاون آموزش حوزه علمیه فارس طلاب مشغول در مراکز فقهی برای شرکت در امتحانات ارتقائی باید با موافقت مدرسه خود اقدام نمایند.

وی با تصریح اینکه محدوده امتحانات ارتقائی مطابق با محدوده‌های اعلام شده در سال تحصیلی جاری می‌باشد، خاطرنشان کرد: در انتخاب درس ارتقائی باید پیش‌نیاز (انتخاب درس پایین به بالا) مراعات گردد، همچنین نمره قبولی امتحانات ارتقائی در همه دروس ۱۶ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha