یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امیر دریادار سیاری

حوزه/ معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: سربازان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی بانوان هستند که زندگی را می‎چرخانند و تربیت اولیه فرزندان را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره زوج‌های جوان نیروهای مسلح در مشهد، با اشاره به اینکه دشمن در صدد است که جوانان را به عنوان سرباز پیاده نظام خود در آورد، گفت: سربازان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی، بانوان هستند که زندگی را می‌چرخانند و تربیت اولیه فرزندان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه مهمترین اقدام دشمن، تسلط بر ذهن جوانان و آینده‌سازان این کشور است، افزود: دشمن اگر بر ذهن جوان‌ها تسلط پیدا کند، می‌تواند باورها، عقاید، افکار و رفتار آنها را تغییر دهد. آن وقت در مسیری حرکت می‌کنند که دشمن می‌خواهد و در این صورت به مهره‌ای تبدیل می‌شوند که تفکر استکبار جهانی را اشاعه خواهند داد.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه همه کارکنان نیروهای مسلح یک ماموریت واحد دارند و آن هم برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است، خاطر نشان کرد: اگر امنیت نباشد هیچ کدام از ارکان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور نمی‌‎توانند به وظایف خود عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) برای نقش بانوان در زندگی کارکنان نیروهای مسلح اهمیت ویژه‌ای قائل شده‌اند، تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند که همسران کارکنان نیروهای مسلح باید بدانند شریک زندگی‌شان چه کسی است و در بنای رفیع و باشکوه ایران اسلامی چه نقش حساسی ایفا می‌کند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرموده‌اند که شما مردها هر فضیلتی در میدان رزم و جنگ کسب می‌کنید نصف این افتخار برای همسرتان است. بدانید که اگر می‌توانید خوب کار کنید و به کشورتان خدمت کنید، به برکت حضور همسران خوب شما در کنارتان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha