دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین

حوزه/ معاون استاندار بوشهر در خصوص اربعین حسینی و نحوه اطلاع رسانی پیش ثبت نام اربعین حسینی برای اتباع خارجی نیز بحث و تبادل نظر و به اطلاع آنان رسانده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکبر پورات امروز در کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های وزارت کشور و استانداری‌ها لزوم ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی است و سازمان ملی مهاجرت با طراحی حکمرانی نوین، اقدام به ایجاد سامانه هوشمند الکترونیک مهاجرین خارجی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین درخواست‌ها در خصوص بکارگیری اتباع خارجی در سطح شهرستان‌های استان، برنامه ریزی و بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص اربعین حسینی و نحوه اطلاع رسانی پیش ثبت نام اربعین حسینی برای اتباع خارجی نیز بحث و تبادل نظر و به اطلاع آنان رسانده خواهد شد.

پورات با اشاره به شناسایی کودکان کار و توانمند سازی خانواده‌های آنان افزود: اخیرا تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل امور اتباع، کمیساریای عالی سازمان ملل و اداره کل فنی و حرفه ای استان، برای آموزش‌های لازم به کودکان کار، به امضا رسیده که این طرح بزودی در استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha