یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت کهیاری

حوزه/ مسئول "مرکز نیکوکاری کافل الیتیم" جنوب کشور از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خبرداد.

محمد حسن پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فعالیت های "مرکز نیکوکاری کافل الیتیم" جنوب کشور اظهار کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال، تفاهم نامه ای در این خصوص با کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امضا شد.

وی در ادامه افزود: نخستین سمینار سرمایه گذاری و مولد ایران در تهران برگزار شد که بنده به عنوان کارآفرین و سرمایه گذار در این سمینار شرکت کرده ام از این رو سایر خیرین را به منظور اشتغالزایی جوانان دعوت می کنیم.

حسن پور به موارد تفاهم نامه با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه با معاون امور بین الملل کمیته امداد کشور در خصوص ایجاد کارگاه های زود بازده امضا شد.

مسئول مرکز نیکوکاری کافل الیتیم خاطرنشان کرد: تعاملات مرکز کافل الیتیم با نهادهای ملی جهت هم افزایی توسعه تعاون و مساعدت برای ایجاد کارگاه های اشتغال و مرکز حرفه آموزی برای توامند سازی خانوادههای تحت پوشش بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: به موارد تفاهم نامه با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه با معاون امور بین الملل کمیته امداد کشور در خصوص ایجاد کارگاه های زود بازده امضا شد.

حسن پور در پایان افزود: خدمات مادی و معنوی اگر در ارائه آگاهی، آموزش‌های پیش‌گیرانه و ایجاد اشتغال نیازمندان هزینه شوند، مفهوم یاری‌رسانی را به معنای واقعی تحقق بخشیده و در رشد و تعالی انسان‌ها را همراه با عزت نفس برای عموم مردم به بازار خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha