پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مهدی رجایی نیا، مشاور و دستیار ویژه مدیرحوزه های علمیه

حوزه/ مشاور و دستیارویژه مدیرحوزه های علمیه گفت: دولت می بایست از دستگاهها و نهادهایی که متولی تربیت نیروی انسانی متعهد، مؤمن و انقلابی هستند حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا، مشاور و دستیار ویژه مدیرحوزه های علمیه امروز پنجشنبه یکم تیرماه در نشست مشترک دبیران ستادهای راهبردی حوزه های علمیه با قائم مقام دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: ستادهای راهبردی حوزه های علمیه متشکل از افراد حقیقی و حقوقی است که به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت حوزه، نظام، انقلاب و جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: این افراد حول یک محور در قالب این ستادها گردهم می‌آیند و با تشکیل هیئت های اندیشه ورز در راستای سیاست گذاری ها، قانونگذاری ها و محورهای علمیاتی فعالیت خود را مدیریت می کنند.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: امروز با گزارش هایی که ارائه شد به زمینه های گسترده همکاری بین ستادهای راهبردی و ستادهای شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد که می بایست در قالب کارگروه های مختلف با موضوعات مشترک با یکدیگر هم افزایی و تعامل داشته باشند.

در ادامه این نشست حجج اسلام سعیدی فر از مدیریت طرح و برنامه ستاد راهبردی، رادنیک از ستاد راهبردی رسانه، صادقیان ستاد راهبردی ادیان و مذاهب، میرمرشدی ستاد راهبردی بازیهای رایانه ای، کشوری ستاد راهبردی رصد، خانم میرجعفری ستاد راهبردی زن و خانواده و ستادهای بهداشت و سلامت و ... به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha