یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تأمین امنیت را بزرگترین عمل صالح دانست و گفت: اگر پلیس درست به وظایف خود عمل کند به اندازه ده دستگاه و وزارتخانه می تواند برای نظام آبرو جمع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع کارکنان انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی استان گلستان، با اشاره به آیه شریفه ۸۲ سوره طه گفت: «وَإِنِّی لَغَفَّارٌ لِمَنْ تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ صَالِحًا ثُمَّ اهْتَدَیٰ / و البتّه من ، هر کس را که توبه کند و ایمان آورد و کار شایسته انجام دهد، به هدایت برسد، قطعا می بخشم.»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ذی الحجه را ماه بندگی و تقرب دانست و افزود: ماه ذی الحجه ماه دعا است، ماه راز و نیاز با خدا است و یک قدری بیشتر نه فقط روز عرفه، نه فقط دهه اول اصلاً این ماه، ماه رابطه، ماه خودسازی است .

وی عبادات و دعا را رشته اتصال انسان با مبدأ هستی و قدرت لایزال الهی دانست و خاطر نشان کرد: روز عرفه از اعیاد عظیم و بزرگ است، هر چند به اسم عید نامیده نشده و روزی است که حق تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای آنها گسترده و شیطان در این روز تحقیر و رانده شده و خشمناک است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه دشمن به دنبال تطهیر خاندان منحوس پهلوی است، گفت: متأسفانه ماهیت خاندان پهلوی آن‌چنان که باید و شاید تبیین نشده و دشمنان با موج‌سواری این خاندان را تطهیر می‌کنند.

وی افزود: کمترین وظیفه کارکنان و مدیران انتظامی در قبال مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، خدمت صادقانه و بی‌منت است و برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم مدیران و کارکنان انتظامی باید ویژگی هایی مانند اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، دلسوز بودن، کار برای رضای خدا انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن جنگ جهانی علیه ایران در بحث مهسا امینی درست کردند ولی انتظامی داغ بزرگی بر دل دشمنان گذاشت و اجازه فتنه‌گری به فتنه‌گر و دشمنان نداد.

وی، مردم را رکن رکین انقلاب دانست و گفت: دشمن می خواهد مردم سر صندوق های رای نیایند ولی شما قوای انتظامی با عمل صالح خود می توانید مردم را به پای صندوق انتخابات بیاورید

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، تأمین امنیت را بزرگترین عمل صالح دانست و خاطر نشان کرد: شما لحظه به لحظه دارید عمل شایسته انجام می دهید از این رو حضرت آقا فرمود شما به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله و از ارکان مهم امنیت هستید.

وی در پایان گفت: اگر پلیس درست به وظایف خود عمل کند به اندازه ده دستگاه و وزارتخانه می تواند برای نظام آبرو جمع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha