سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان خرمدره به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرمدره با صدور پیامی فرا رسیدن اول تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکم تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۰ و یادآور تأسیس نهادی است که با هدف اعتلای فرهنگ پربار اسلام راستین و شناساندن گوهر اصیل معرفت حق، بنیان نهاده شد.

امروزه تبلیغات و اطلاع رسانی یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که در سطح جهان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه دستگاه‌های مختلف و بنگاه‌های خبر رسانی قرار می‌گیرد و بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی، پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است.

اینجانب فرا رسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی که بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف داشتند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی بلیغ نمودند تبریک عرض نموده، عزت روز افزون اسلام و اعتلای مسلمانان را در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسئلت دارم.

حسینعلی زاهدی پور
امام جمعه شهرستان خرم دره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha