یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدی زاده استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: خانواده شهدا، چشم و چراغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تکریم مادران شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در صد و دومین دیدار و ملاقات با خانواده شهدا، شنبه شب با حضور در منزل مادر شهید بختیاری‌آزاد، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

مادر شهید بختیاری‌آزاد که وارد صد و دومین سال زندگی خود شده، میزبان صد و دومین دیدار استاندار بوشهر با خانواده شهدای استان بود که در نوع خود جالب‌توجه بود.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این دیدار که تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر تأکید کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا، چشم و چراغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تکریم مادران شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده شهدا، اولویت مسئولان استان بوشهر است و باید با دیدارهای بدون‌واسطه، ضمن شناخت دقیق مشکلات، برای رفع دغدغه‌های این عزیزان گام برداریم.

بر اساس این گزارش، شهید غلامعلی بختیاری آزاد، سرباز نیروی زمینی ارتش در منطقه شرق دجله طی درگیری با نیروهای بعثی در اسفند ماه ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد که جسد مطهر وی در سال ۷۳، تفحص و در بهشت صادق به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha