دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: بررسی دقیق مواضع حقوق بشری آمریکا و نگاهی به کارنامه و عملکرد این کشور در این حوزه در طول دهه‌های گذشته به صراحت تأیید کننده این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی در چارچوب رویکرد به اصطلاح حمایت‎گرایانه حقوق بشری، بسترهای لازم را برای دخالت های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم ساخته و به یکی از مهم ترین کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: ما باید چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را برای نسل های مختلف افشا کنیم و نسل های آینده بتوانند درک درستی از سیاست ها پشت پرده و جنایاتی که از این طریق انجام می دهند داشته باشند.

وی اظهار کرد: سوء قصد نافرجام به امام خامنه‌ای، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق، شهادت محمد کچویی رئیس زندان اوین، شهادت آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی از جمله جنایاتی است که ایلات متحده امریکا علیه ایران انجام داده اسـت.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهیدان میربهزاد شهریاری و مهندس عباس حیدری سه شنبه ۶ تیرماه ساعت ۲۰ شب در روستای بحیری شهرستان دشتی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha