شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دفتر

مدیر گروه حکمرانی اسلامی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین احمدیان را به عنوان «مدیر کارگروه تخصصی حکمرانی خانواده» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مدیر گروه حکمرانی اسلامی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را به عنوان «مدیر کارگروه تخصصی حکمرانی خانواده» منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی خطاب به حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان آمده است: با عنایت به تخصص و سوابق علمی مدیریتی ارزشمند شما در حوزه مطالعات خانواده جناب عالی به عنوان مدیر کارگروه تخصصی حکمرانی خانواده گروه علمی حکمرانی اسلامی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به مدت یک سال منصوب میشوید.

انتظار می رود با استفاده از تمام ظرفیتهای علمی و تخصصی موجود در مجلس مرکز پژوهشهای مجلس، مرکز تحقیقات اسلامی و حوزه های علمیه، زمینه ایفای نقش موثر مرکز تحقیقات اسلامی در پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی مجلس شورای اسلامی در ابعاد قانون گذاری و نظارت به ویژه با رویکرد اسلامی در عرصه حکمرانی خانواده که مورد انتظار مجلس شورای اسلامی است فراهم سازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha