شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار سلامی

سردار سلامی گفت: امروز دشمنان برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی برنامه دارند، ولی در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری، ما بر همه برنامه های آنان اشراف کامل داریم و مقابله می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و قرارگاه استانی شهید بروجردی که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران و مقامات ارشد لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

وی افزود: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی گسترش فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان را می‌خواهند و این را تا حدودی در سوریه عملیاتی کردند.

وی با اشاره به ویژگی های بلاد های اسلامی ادامه داد: بلاد اسلامی اقتصاد، فرهنگ، دین و حریت داشته و عدالت و کرامت انسان را دنبال می‌کند.

سردار سلامی تأکید کرد: دشمنان نمی توانند آرامش و امنیت مسلمانان را تحمل کنند و در همین راستا برای از بین بردن آن برنامه ریزی کردند و هزاران میلیارد هزینه می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند پیشرفت مسلمانان را تحمل کند و برای همین اندوخته‌های سیاسی، ذخایر راهبردی و استعدادهای تفرقه افکن و ناامن ساز خود را به سمت سرزمین‌های اسلامی گسل می‌کند و خواهان تجزیه و عقب ماندگی کشورها است، ادامه داد: این نقشه استکبار، آمریکا، صهیونیسم و شرکای آن‌هاست.

وی با بیان اینکه برای تبدیل سرزمین به محل ایثار و سلامت و صلاح نیازمند آرامش و امنیت هستیم، تصریح کرد: ‌این مهم با جانفشانی مردانی میسر می‌شود که رفاه ملت را به رفاه خود ترجیح داده و همواره در معرض خطر باشند تا خطر از دیگران دور شود.

سردار سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبرو هستیم که در مقابلمان صف کشیده و برایمان برنامه‌ریزی دارند، اضافه کرد: امروز دشمنان برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی برنامه دارند، ولی در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری، ما بر همه برنامه های آنان اشراف کامل داریم و مقابله می کنیم.

وی بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از حوادث عادی را نقشه‌های دشمن دانست و گفت: این موضوعات یک جریان ‌دائمی از سوی دشمنان است و ‌برای یک لحظه و موقت نیست. ‌

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha