سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی اصغر ابراهیمی فر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر گفت: مرحوم آقای ترابی در کنار معارف و علوم اسلامی سلوک معنوی و اخلاقی را به‌خوبی تلمذ و در وجودشان نهادینه کردند و به منظور تبلیغ و نشر معارف دینی به استان سمنان بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی فر، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی رحلت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محمد ترابی دامغانی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان سمنان به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم ربانی و مجاهد فی سبیل الله حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد ترابی(ره) موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

ایشان از علمایی بودند که تحصیلات خود را در شهر مقدس قم و در محضر بزرگان آن حوزه گران‌سنگ گذراندند و در کنار معارف و علوم اسلامی سلوک معنوی و اخلاقی را به‌خوبی تلمذ و در وجودشان نهادینه کردند و به منظور تبلیغ و نشر معارف دینی به استان سمنان بازگشتند.

حوزه علمیه دامغان مفتخر است که سال‌های متمادی آن استوانه علم و اخلاق را در برداشت و علما، اساتید، طلاب، جوانان و مردم شریف و مؤمن دامغان و همچنین مردم شریف استان سمنان بهره‌های وافری از علم و نصایح او بردند.

اینجانب ارتحال آن عالم مجاهد و روحانی انقلابی را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه روحانیت استان سمنان و شاگردان و علاقه‌مندان ایشان خصوصاً علما و اساتید و مردم شریف دامغان و نیز به بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و در روز عرفه روز مناجات و دعا و نیایش علو درجات را برای آن عالم فقید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.

علی اصغر ابراهیمی فر

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

نهم ذی الحجه ۱۴۴۴ مصادف با ۷ تیرماه ۱۴۰۲ هجری شمسی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha