شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کردند و به دولت سوئد که اجازه داد این عمل شنیع انجام شود، پیام دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کردند و به دولت سوئد که اجازه داد این عمل شنیع انجام شود، پیام دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ما عمل ننگین یکی از عصیانگران ملعون را که جسارت به کتاب آسمانی خداست، به شدت محکوم می کنیم و آنچه خشم ما را برمی انگیزد، اجازه دادن به چنین اعمالی است که دلیلی بر غضب خداوند بر شما و کسانی است که چنین کردند.

مایه تأسف است که چند روز پیش سفیر کشور شما در عراق را به حضور پذیرفتیم و خواسته های ما از شما احترام به ادیان و مقدسات بود.

همانطور که شما را از نزول غضب الهی هشدار می دهیم، باید به آنچه از جانب خداوند (عزّ و جلّ) آمده است، احترام بگذارید و مراقب احساسات نزدیک به یک میلیارد و نیم مسلمان نسبت به مقدساتشان باشید.

ما از دولت سوئد می خواهیم:

اول: اینکه دولت قبل از اینکه یک فقیه مسلمان اعلام کند کشور شما پناهگاه و لانه دشمنان اسلام و مسلمین است از تمامی امت اسلامی عذرخواهی کند.

ثانیاً: فرد هتاک را که تا کنون سلب تابعیت نشده است به دستگاه عدالت در کشور خود تحویل دهد.

این هشدار و انذار است و آن که انذار شد معذور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha