شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن کریم

حوزه/ کارگروه قرآنی گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگروه قرآنی گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در بیانیه ای آورده است: متأسفانه بار دیگر دست ننگین و شرم آور استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار این بار از آستین نوکر دیگرش کشور سوئد در آمد .
اقدام سخیف، نفرت انگیز و موهن علیه کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم قلب بیش از دو میلیارد مسلمان و آزاده جهان را جریحه دار کرد و چرایی‌های زیادی را در خصوص انجام این عمل در کشوری مانند سوئد در ذهن همگان ایجاد نمود.
رشد و بالندگی اسلام و تمایل آزادگان جهان به اسلام و قرآن عزیز باعث رشد اسلام هراسی نسبت به قرآن کریم بویژه در کشورهای اروپایی شده است تا با دست یازیدن به این عمل شرم آور بتوانند مانع رشد بیشتر آن باشند.
علیرغم توطئه های بی پایان جبهه‌ی مستاصل، درمانده و خفت خیز استکبار، دریای خروشان معارف و معرفت الهی و تلالوی روزافزون اسلام عزیز و کتاب حیات بخش آن، قرآن کریم چراغ پرفروغ انوار مقدسی است که موجب گسترش گرایش روز افزون ملت های مظلوم و ستمدیده به تعالیم آسمانی اسلام گشته است؛ تا پیشرفت و منطق مستحکم قرآن، کینه‌ی جهان کفر به سردمداری آمریکای جنایتکار و صهیونیست های مفلوک، این بار با دست های آلوده و نفس‌های های مسموم سیاستمداران اروپایی؛ به ویژه دولت های رسوای سوئد و هلند به نمایش درآید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha