شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

سومین پیش همایش «ثقةالاسلام شهید، نماد وحدت و مقاومت» با حضور طلاب و روحانیون و اساتید حوزه روز سه شنبه ۱۳ تیر در مسجد جامع تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی رئیس ستاد بزرگداشت ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین پیش همایش ثقةالاسلام شهید، نماد وحدت و مقاومت با حضور طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه تبریز روز سه شنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: حجت الاسلام عبدالرسول یعقوبی عضو کمیته گروه علم تاریخ معاصر موسسه امام خمینی(ره) قم در ارتباط با ویژگی وحدت آفرین ثقةالاسلام شهید در جریان مشروطه سخنرانی و دو نفر از پژوهشگران حوزه ارائه مقاله خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان این که در این پیش همایش دیدگاه ها و مبارزات شهید ثقةالاسلام تبریزی در خصوص استبداد ستیزی و مبارزه با استعمار و تلاش آن عالم متفکر برای اتحاد مبارزین مشروطه تبیین خواهد شد، تصریح کرد: این پیش همایش ها مقدمات علمی و محتوایی همایش اصلی که به صورت ملی و با حضور شخصیت های کشوری مرداد سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد را فراهم می کند.

وی اعلام کرد: حجت الاسلام میرتاج الدینی رئیس شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید در ابتدای این پیش همایش سخنرانی خواهد کرد.

موسسه فرهنگی تاریخی شیخ شهید محمد خیابانی همایش ملی ثقةالاسلام شهید را با هدف تحقق تأکیدات مقام‌معظم رهبری در خصوص معرفی صحیح نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان برگزار می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha