شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

 حوزه / مسئولین کانون های هلال احمر مدارس علمیه استان قزوین با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی مسئول خانه هلال احمر مدیریت حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در دیدار با مهندس حسین خویینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ضمن محکومیت اقدام خباثت آمیز استکبار جهانی در اهانت به ساحت مقدس قرآن، گفت: بی‌شک دامن زدن به پدیده اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به نام آزادی بیان ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است که آشکارا با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد و از آنجا که جبهه استکبار، توان رویارویی با منطق استوار قرآن را ندارد، از سر ضعف و استیصال، دست به این حرکات کینه‌توزانه و سخیف می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تلخ و تأثرآور اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این اقدامات شنیع را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای ارشمند سازمان جمعیت هلال احمر در مواقع بحرانها بیان کرد: در جامعه ای که افراد آن هر روز با حوادث طبیعی و غیر طبیعی مواجه هستند هلال احمر همواره در آمادگی کامل باشد.

وی ادامه داد: لاش برای نجات جان انسانها و کمک به همنوعان ارزش معنوی و جایگاه والایی در نزد خدای متعال دارد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت در خدمت مردم هستند و در واقع یک ذخیره انسانی معنوی برای جامعه به ویژه برای حادثه دیدگان و نیازمندان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر برای رضای خدا و با هدف کمک به خلق است.

دیدار مسئولین کانون های هلال احمر مدارس علمیه قزوین با مدیر عامل هلال احمر


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha