سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست صمیمی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با أمیرالحاج

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج بیت الله الحرام، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج بیت الله الحرام، دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات مسئولین حج در برگزاری حج ابراهیمی و حرکت در راستای خدمت به حجاج بیت الله الحرام و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام عالمانه و هوشمندانه ایشان به حجاج، بر استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی مجمع نمایندگان طلاب تأکید کرد و حج ابراهیمی را مستلزم فعالیت های مخلصانه و عالمانه با رویکرد جهانی در شأن امت واحده قرآنی دانست.

در این دیدار صمیمی، حجت الاسلام والمسلمین نواب، نیز ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده، مجمع نمایندگان طلاب را دارای جایگاهی ارزشمند و توانمند برشمرد که می توان از ثمرات آن برای خدمت به حجاج و زائرین در قالب روحانی کاروان، رابطان فرهنگی و فعالیت های علمی در بعثه مقام معظم رهبری بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha