دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در بیانیه ای نوشت: اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الهی انجام شد لکه ننگ دیگری بود که به تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در بیانیه ای نوشت: اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الهی انجام شد لکه ننگ دیگری بود که به تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

یکبار دیگر شاهد اقدام رذیلانه و هنجار شکنانه و نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم به عنوان کتاب مقدس حدود دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان بودیم. اقدامی که قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار نمود.

این عمل جنون آمیز و گستاخانه که در نهایت سفاهت است، در حالی رخ داد که این روزها مسلمانان در حال انجام مناسک حج و بزرگداشت شعائر دینی و اسلامی هستند و اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الهی انجام شد لکه ننگ دیگری بود که به تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این اقدام نابخردانه و هتاکانه و توهین به مقام شامخ کتاب آسمانی قرآن مجید را به شدت محکوم نموده و از تمام آزادی خواهان جهان و ملت های مسلمان و غیر مسلمان در تمام دنیا می خواهیم در مقابل این اقدام خصمانه دولت سوئد عکس العمل نشان دهند تا منبعد جرئت گستاخی کفرآمیز نداشته و مطمئن باشید این عمل ناصواب باعث اتحاد مسلمانان جهان و پاسخ سنگین امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha