شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور در نگارخانه‌های «فرهنگ» و «سرو» از مجموعه آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم صبح امروز به همراه محمد کاظم رضوانی معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و بازرسین وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو نگارخانه «فرهنگ» و «سرو» حضور یافت و از نمایشگاه سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم بازدید کرد.
عموزاده در جریان این بازدید با وحید سلیمانی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان قم و جمعی از هنرمندان پیشکسوت گفت‌وگو و از برگزاری این رویداد هنری قدردانی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ارزیابی خود از سطح کیفی آثار نمایشگاه، عنوان کرد: خوشبختانه استان قم در حوزه هنرهای تجسمی بویژه تصویرگری در کشور جایگاه ممتاز و سرآمدی دارد.
وی تصریح کرد: توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی در میان آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاه جشنواره مشهود و قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است: سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم در روزهای ۸ تا ۲۲ تیرماه در نگارخانه فرهنگ به نشانی خیابان دورشهر، پلاک ۱۰۰ و نگارخانه سرو واقع در میدان شهید دستغیب، مجتمع تجاری دلفین پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha