یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین گودرزی از سادات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی تقدیر کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از همکاران سادات در مجموعه با اهدای هدیه تقدیر کرد .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با تبریک میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام و عید ولایت و امامت حدیثی را از امام هادی علیه السلام بیان کرد و گفت: امام هادی علیه السلام در حدیثی فرمودند: اَلدُّنیا سُوقٌ رَبِحَ فیها قَومٌ وخَسِرَ آخَرونَ / دنیا بازاری است؛ گروهی در آن سود بَرَند و گروهی دیگر ، زیان ببینند.

وی ادامه داد: امام‌هادی علیه‌السلام دنیا را به بازار و تجارتخانه‌ای تشبیه فرموده است که ساکنان آن از دو گروه خارج نیستند تعدادی سود برده و عده‌ای دیگر زیان دیده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی اظهار کرد: خداوند در سوره عصر همه انسان‌ها را در خسران و زیان معرفی می‌فرماید. جز آنان که این ویژگی ها را داشته باشند، ایمان آوردند، عمل صالح انجام دهند، در زندگی اجتماعی خود بی‌تفاوت نباشند و به یکدیگر سفارش به حق کنند .

حجت الاسلام گودرزی خاطر نشان کرد: شکی نیست که دنیا در این حدیث تماماً به زندگی دنیوی مربوط نمی شود؛ این دنیا مجموعه ای از قواعد و قوانینی است که هم برای دنیا و هم برای آخرت برنامه ای از طرف قرآن و کلام رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) برنامه ای به انسان ها داده شده است .

تقدیر از سادات در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha