دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در سالیان اخیر شاهد ایجاد یک موج اسلام هراسی در کشورهای غربی و اروپایی هستیم که این موج ترس عجیبی از گسترش دین مبین اسلام دارد و می‌خواهد به هر نحو ممکن از گسترش اسلام جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشست بصیرتی با طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع اهانت و آتش زدن کتاب قرآن در کشور سوئد برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم مانند سایر کتاب‌های آسمانی مورد احترام مسلمانان و دیگر ادیان می‌باشد، بنابراین هیچ فرد مؤمنی که به خداوند متعال ایمان داشته باشد به خود اجازه نخواهد داد به کتاب‌های آسمانی توهین کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: قرآن یک ویژگی بسیار مهم در دل خود دارد و آن این است که این کتاب برای تمام شئونات و مراحل زندگی راه حل دارد و هر آنکس که از این کتاب تأسی و پیروی کند چیزی جز سعادت دنیوی و اخروی نصیبش نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه افزود: با این حال در سالیان اخیر شاهد ایجاد یک موج اسلام هراسی در کشورهای غربی و اروپایی هستیم که این موج ترس عجیبی از گسترش دین مبین اسلام دارد و می‌خواهد به هر نحو ممکن از گسترش اسلام جلوگیری کند، بنابراین آتش زدن قرآن و حمایت از عاملان این عمل خبیث نمونه کوچکی از تلاش‌های آنان برای جلوگیری از گسترش اسلام در جهان است.

وی با انتقاد از موضع دولت سوئد در این جنایت ضدانسانی و ساختارشکنانه، اظهار کرد: متأسفانه سوئدی‌ها که خود را مردمی پایبند به مبانی آزادی مدنی و دینی می‌دانند با حمایت از آمرین و عاملین توهین به قرآن عملاً چهره واقعی خود را به همه ما نشان دادند و بر همگان ثابت شد که شعار آزادی در کشورهای غربی و اروپایی تنها یک دستاویز برای پیشبرد اهداف آنها می‌باشد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: امروز هجمه‌های بسیاری علیه اسلام، قرآن و رسول اکرم(ص) در جهان انجام می‌شود که پشت تمامی این دسیسه‌ها، چهره صهیونیسم به خوبی هویداست، بنابراین باید با وحدت و بصیرت خویش توطئه صهیونیسم جهانی برای به حاشیه بردن دین مبین اسلام را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha