شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عید غدیر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب گفت: فعالیت‌های خوب و متنوعی به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط طلاب، اساتید و مبلغان مدرسه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

خانم سیده فوزیه موسوی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها میناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، بیان‌کرد: به جهت اهمیتی که مسئله غدیر دارد، طلاب و مبلغین مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب تمام توان خود را در برپایی هر چه بهتر برنامه های این ایام به کار برده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام رضا(علیه السلام) در فضیلت عید غدیر و مناسک آن گفت: اطعام دادن، هدیه دادن، دستگیری از نیازمندان، شادی و سرور، نیکوکاری، توسعه بر خانواده، تبریک و تبسم و ... از تاکیدات ائمه در روز عید غدیر است.

استاد حوزه خواهران خاطرنشان کرد: برنامه اطعام غدیر یکی از ویژه برنامه‌های روز عید غدیر است که با هماهنگی خانم صالحه کریمیانی پور، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب، طلاب و دانش آموختگان این مدرسه مقرر شد که هر پایه از طلاب ۱۰۰پرس طعام در مکان حوزه پخت و توزیع کنند.

وی اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ پرس طعام توسط طلاب، دانش آموختگان و اساتید در مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب پخت شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب در ادامه به همکاری در برپایی کاروان شادی اشاره کرد و گفت: این برنامه محوری در عصر روز پنج شنبه ۱۵ تیر از ساعت ۱۷ از مسیر چهار راه امام(ره) به سمت مسجد امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: برپایی موکب درب حوزه از صبح روز عید تا ظهر، همراه با پذیرایی صبحانه و ناهار از دیگر برنامه‌های فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها میناب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha