شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بنیاد غدیر فارس

حوزه/ رئیس بنیاد غدیر استان فارس از توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در عید غدیر در سطح استان فارس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والسلمین احمدی ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در بنیاد غدیر استان فارس برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این مرکز اظهار کرد: با توجه به اینکه غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است، جلسات هماهنگی برای برگزاری مراسم ها به طور مداوم برگزار شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: برگزاری دوره های غدیر شناسی، دوره های تخصص مبلغین مدارس علمیه و مسابقات فرهنگی از جمله بخشی از فعالیت های بنیاد غدیر در این ایام به شمار می رود.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس ضمن گلایه از عدم توجه به روستاها در برگزاری مراسم ها، خاطرنشان کرد: برگزاری نوع مراسم ها در کلانشهر ها و شهرستان ها است از روستاها غافل هستیم؛ با توجه به اینکه کار دهیاران بیشتر در بخش عمرانی است، برای هزار و ۲۰۰ نفر از دهیاران همایش برگزار شده تا هماهنگی برنامه های غدیر را در روستا ها داشته باشند.

وی متذکر شد: مسابقه ای برای غدیر طراحی شده است که بحمدالله تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند، همچنین با توجه به گرانی اجناس توزیع ۱۴ هزار پرچم و اقلام فرهنگی را در روز غدیر خواهیم داشت، علاوه بر آن ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز تحت عنوان اطعام علوی توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در پایان گفت: هر یکشنبه مدت یک ساعت الی یک ساعت و نیم برنامه ای تحت عنوان «یکشنبه های علوی» از صدا و سیمای مرکز استان فارس پخش می شود؛ در دهه ولایت نیز هر شب یک ساعت برنامه زنده تلویزیونی متعلق به غدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha