شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-07-07_12-38-40.jpg

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر گفت: دشمنان با سرمایه‌گذاری سنگین و با پشتیبانی استکبار جهانی در پی القاء شبهه و جدا کردن جوانان از بدنه مذهب تشیع هستند.

فاطمه نعمتی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: دشمنان با سرمایه‌گذاری سنگین و با پشتیبانی استکبار جهانی در پی القاء شبهه و جدا کردن جوانان از بدنه مذهب تشیع هستند و در دشمنی آشکار اذهان نسل جدید را نسبت به معارف دینی و در رأس آن بحث ولایت متزلزل می‌کنند.

وی افزود: با توسعه ارتباطات و ابزارهای جدید رسانه‌ای، معاندان شبانه‌روزی در ترویج شبهات و ابهامات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تکاپو هستند به‌طوری که سالانه هزاران مقاله و کتاب بر علیه شیعیان نگاشته می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر علت خصومت جدی دشمنان را اقتدار کشور با سکانداری ولی فقیه بیان کرد و گفت: ولایت فقیه هویت و باطن شریعت است به همین دلیل به شدت مورد تخریب قرار می‌گیرد.

نعمتی بیان داشت: غفلت و ناآگاهی سرچشمه بسیاری از گمراهی‌ها است و بی‌شک آگاهی‌بخشی در حوزه تبیین ابعاد مختلف ولایت بین نسل جدید و پاسخ به شبهات و رفع ابهامات موجود، توطئه‌ها و تفرقه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: در طول تاریخ برای زنده‌ نگه‌داشتن عید غدیر و بحث ولایت، شیعیان قتل عام شدند. بنابر رسالت و وظیفه طلاب علوم دینی بایستی با فراگیری ادله عقلی و نقلی اثبات ولایت فقیه به پاسخگویی شبهات و تبیین ضرورت دفاع از موضوع حساس و بنیادی ولایت بپردازند چرا که پیامد و تبعات اختلال در روند پاسخ‌دهی به نسل جدید باعث سردرگمی و انحراف در اصل دین، ایجاد تردید، بدباوری و حتی دشمنی می‌شود.

دشمن به دنبال جداکردن جوانان از مکتب اهل بیت(ع) است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha