یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم

حوزه/ مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم و تکریم مسئول سابق این نمایندگی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم معارفه حجت‌الاسلام رضایی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم و حجت‌الاسلام ایمانی تبار مسئول سابق این نمایندگی صبح امروز در سالن جلسات شهید شرعی این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، حجج اسلام رحمانی مهر مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، طباطبایی نسب مشاور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، موسوی نماینده ولی‌فقیه در امور اراضی کشور، محمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، جمعی از مدیران و معاونین سازمان و آقا بابایی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی، حضور داشتند.

همچنین، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام خاک تقدیر شد و حجت‌الاسلام ایمانی تبار به عنوان حاکم شرع استان قم معرفی گردید.

حجت‌الاسلام رحمانی مهر در سخنانی بر ارتباط مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه با بدنه سازمان‌ها تأکید کرد و گفت: جلسات نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با وزیر به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در این جلسات مباحث مختلف وزارتخانه بررسی می‌شود و این ارتباط بایستی در مراکز استانی برقرار باشد.

وی بیان کرد: امروز که در مسئولیت خدمت به مردم قرار گرفته‌ایم وظیفه داریم که برای مردم کار کنیم و گره از کار آنان باز کنیم و اگر در رفع مشکلات مردم کوتاهی کنیم باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه از زحمات و تلاش‌های چندین ساله حجت‌الاسلام ایمانی تبار در مسئولیت‌های مختلف تشکر کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

وی همچنین از تلاش‌های حجت‌الاسلام خاک تشکر کرد و درخواست نمود که تجربیات خود در مسئولیت‌های مختلف را در اختیار مسئولان جدید و جوان قرار دهد.

حجت‌الاسلام رحمانی مهر ضمن تبریک به مسئول جدید حوزه نمایندگی استان گفت: حجت‌الاسلام رضایی طلبه جوانی است که در مسئولیت‌های مختلف موفق بوده‌ د و خدا را شاکریم که می‌توانیم از ظرفیت وی استفاده کنیم و ان شاءالله با روابط عمومی خوبی که دارن بتواند با بدنه سازمان ارتباط مناسبی برقرار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha