شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا گفت: در دانشگاهها و بیمارستانها و ادارات باید قانون رعایت عفاف و حجاب به درستی اجرا شود و نباید اجازه داده شود افراد بی حجاب در مراکز عمومی جولان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی نقده که با رویکرد هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران این شهرستان در دفتر امام جمعه نقده برگزار شد، با تأکید بر لزوم نظارت بر اماکن عمومی در خصوص رعات حجاب، اظهار داشت: مسئله بدحجابی کم کم به سمت یک بحث سیاسی پیش می رود، لذا در دانشگاهها و بیمارستانها و ادارات باید قانون رعایت عفاف و حجاب به درستی اجرا شود و نباید اجازه داده شود افراد بی حجاب در مراکز عمومی جولان دهند.

وی ادامه داد: کسی که در جامعه اسلامی مسئولیتی را به عهده می گیرد باید خود و خانواده اش نسبت به رعایت عفاف و حجاب ملزم باشد و اگر روسای ادارات ملزم به قانون نباشند نمی‌توانند آن را در ادارات و محل مدیریت خود اجرا کنند.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: باید کارگروه عفاف و حجاب با رویکرد فرهنگی در شهرستان نقده شکل بگیرد و نمی شود صرفا به مسئله بی حجابی بدحجابی با رویکرد برخورد قانونی و قضایی توجه شود، بلکه باید فرهنگ سازی در اولویت کار ها قرار گیرد، در کشور ما عده ای قلیل و اندک هستند که خود را ملزم به قانون حجاب نمی دانند که این مسئله با قوانین محکم با پیوست فرهنگی قابل حل است.

وی در پایان گفت: باید مسئولین شهرستان در خدمت به مردم همدل و متحد باشند و با وحدت رویه و کلمه، مقابل انحرافات فرهنگی بایستند و مقاومت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha