شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در میدان امام حسین(ع) تهران

مدیر مدرسه علمیه خواهران اهرم استان بوشهر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، گفت: امروز حجابِ زنِ مسلمان بیرق عزت، توانمندی و نقش آفرینی او در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

خانم سلیمه بابایی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان بوشهر گفت: رعایت حجاب به عنوان یکی از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی اجتماعی، ریشه در فرهنگ غنی ایران زمین دارد که سابقه آن حتی به قبل از اسلام نیز می‌رسد و همواره زنان ایرانی به رعایت آن بالیده‌اند، تا جایی که امروز حجابِ زنِ مسلمان بیرق عزت، توانمندی و نقش آفرینی او در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده است.

وی بیان کرد: مسئله حجاب و عفاف از دستورات الهی و دینی و از مسائل اساسی و مهم جامعه ما است و با بسیاری از مسائل از جمله نجابت، شرافت و زندگی عزتمندانه همه مردم جامعه پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران اهرم ضمن گرامیداشت ۲۱ تیرماه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب گفت: رعایت و ترویج حجاب و عفاف در زندگی جمعی مردم یکی از دغدغه‌ها و تکالیف امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود و یکی از موضوعات حساس در جنگ نرم و ترکیبی دشمن بر علیه مردم و میهن عزیزمان ایران اسلامی نیز موضوع مهم حجاب است. اهمیت حجاب و عفاف و پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در قرآن کریم از آن به عنوان یک ضرورت نام می برد و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از آسیبهای جسمی و روانی می‌داند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha