دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آزمون ورودی حوزه علمیه همدان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان همدان مشغول تحصیل و سربازی امام زمان(عج) هستند و ان‌شاءالله جمع حاضر نیز به این تعداد اضافه خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حوزه علمیه در استان همدان، همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: در این آزمون در حدود ۳۰۰ نفر از داوطلبان در مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی به رقابت با یکدیگر برای ورود به حوزه علمیه پرداختند و به سئوالات آزمون پاسخ دادند.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، به تشریح مراحل پذیرش داوطلبان پرداخت و گفت: پذیرش در حوزه علمیه شامل پنج مرحله خواهد بود که عبارتند از، آزمون، مصاحبه وسنجش سلامت روحی، روانی و توانایی فردی، تحقیقات محلی و شرکت در دوره‌ یک هفته‌ای میثاق طلبگی که برای همه داوطلبان این دوره‌ها و مصاحبه‌ها برگزار خواهد شد و در نهایت نفرات برتر برای ادامه تحصیل وارد حوزه علمیه خواهند شد.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۶ مدرسه علمیه در شهرستان‌های مختلف می‌باشد، اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان همدان مشغول تحصیل و سربازی امام زمان(عج) هستند و ان‌شاءالله جمع حاضر نیز به این تعداد اضافه خواهند شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان در ادامه از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha