دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار طلاب خوزستانی مقیم قم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

امام جمعه اهواز گفت: اگر ارتباطی با عالم برقرار می شود به خاطر منافع ملی است و هرکجا بخواهند منافع ملی را به خطر بیندازد موضع دفاعی نداریم بلکه تهاجمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم رهبرمعظم انقلاب هفت دستورالعمل ذکر شده که سبک زندگی اسلامی یکی از آنها است.

وی با اشاره به این‌که اگر خانواده را براساس دین و دستورات اهل بیت(ع) و قرآن کریم بسته شد، محکم بسته ایم، افزود: اگر در نقطه مقابل آن بسته شد خانواده متلاشی خواهد شد.

امام جمعه اهواز تقدس‌زدایی از خانواده را خطریی در عصر جاهلیت مدرن معرفی و خاطرنشان کرد: غربی ها و استکبار جهانی با همه توان در جهت قداست زدایی از خانواده گام بر می دارند و در جهت شناسایی پدیده های نکبت بار گام بر می دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به پدیده های نکبت بار همچون زوج های هم خانه، ازدواج هم‌جنس بازان، گفت: برنامه ریزی برای گسترش فیلم های ضد اخلاقی از اصلی ترین عوامل فروپاشی کانون خانواده به شمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درخصوص اقدامات لازم نسبت به فرهنگ مرتد غربی، بیان کرد: تشکیل خانواده براساس آموزه های دینی و اسلامی از مهم ترین اقدامات است.

امام جمعه اهواز با اشاره به مقوله مهم آرامش در کانون خانواده، گفت: ممکن است در خانه هر چیزی باشد اما آرامش وجود نداشته باشیم، لذا تلاش کنیم که در خانواده مودت و رحمت را برقرار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به تبلیغ، عنوان کرد: حوزویان باید نسبت به این‌ توجه کنند. کسی که رخدادهای زمانه خود را نشناسد نمی تواند برای عصر و مردم مفید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: دانشگاهیان، حوزویان، مداحان و سخنرانان در آستانه ماه محرم و صفر محتواهای غنی و جامع را جمع آوری و مراسمات خود بیان کنند.

وی در پایان گفت: درخصوص موضع فرقی برای ایران اسلامی بین چین، روسیه و آمریکا بر سر حاکمیت ایران اسلامی وجود ندارد و اگر ارتباطی با عالم برقرار می شود به خاطر منافع ملی است و هرکجا بخواهند منافع ملی را به خطر بیندازد موضع دفاعی نداریم بلکه تهاجمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha